In Side Out Side In

"קולבן דאנס" מזמינים אתכם לזוז (ם)!

מופע מחול אינטראקטיבי אינטימי המעורר תנועה ודיאלוג ברוח התקופה

בימים אלה, בהם אנשים רבים ברחבי העולם צמאים לחזור לשגרה ולצרוך תרבות אך לא ברור מתי זה יתאפשר, חברי להקת המחול קולבן דאנס בראשותו של פרופסור אמיר קולבן, כוראוגרף ומנהל האמנותי של הלהקה, עולים עם מופע מחול אינטראקטיבי ב-ז-ו-ם שנולד תוך כדי המחשבות והקשיים שצפו בסגר הראשון ומתוך הצורך והרצון להגיע אל הקהל גם בתנאים של ריחוק חברתי, לקיים את היצירה ולשמר את ההתרגשות שנוצרת במרחב החשוף והאינטימי שבין רקדן – יוצר, יצירה וקהל. חשוב להדגיש כי המופע לא הותאם לזום, אלא נולד בתוכו! על יתרונותיו וחסרונותיו, הוא שיקוף מוחלט של התקופה העוברת על כולנו.

In Side Out Side In הנו מופע אינטראקטיבי ובמסגרתו 8 רקדנים מקיימים מופע אינטימי מול קהל אשר מחולק ל"חדרים" כשהצופה מובל אל חדריהם האישיים של הרקדנים וזוכה למופע מחול ולהצצה לעולמם הפרטי, למחשבותיהם ולפרשנותם האישית בנושא התכנים אשר מעסיקים את כולנו בתקופה זו ביניהם: בדידות, כמיהה לאינטראקציה אנושית, מגע, געגוע למשפחה, שמחות קטנות ועוד. הצופה מצדו נדרש (מתבקש בנימוס) לצאת מהטרנינג, ללבוש משהו חגיגי, לארגן את הסלון, למזוג לעצמו כוס יין ופשוט ליהנות.
בסיום המופע מתקיים מעגל שיח עם פרופסור אמיר קולבן, יוצר המופע, הרקדנים והצופים.

In Side Out Side In

לדברי אמיר קולבן: "היה לי ברור שזה אתגר לא פשוט ליצור משהו מרגש, משהו בלתי אמצעי, משהו שמרסק את שני המסכים המתווכים בינינו , מין מופע חודר חומות שיכול לגעת לאנשים במקומות שרק קירבה ומגע ישיר ואנושי יכולים לאפשר. חיפשתי את הדרך למופע שה-ZOOM והוידאו הם לא מכשול עבורו, אלא יתרון. וכך יצאתי לדרך עם להקת קולבן דאנס בחיפוש אחרי הדרך הנכונה לעשות זאת. In Side Out Side In, המופע שיצרנו יחד, הוא התוצאה של החיפוש הזה."

לפרטים והזמנות מלא/י את הטופס