עברית | English | عربيه

מופעים פתוחים לצפייה

בימים אלה, כשאנחנו מתמודדים עם רגשות עזים ומבול סוחף של חדשות, חשוב לזכור את חשיבות הרווחה שלנו, הן הפיזית והן הנפשית. שמרו על נפשכם, היו זהירים במה שאתם מאכילים אותה, ואפשרו לעצמכם למצוא רגעים של נחמה. 

בדף זה אנו מציגים הופעות לצפייה חופשית, בתקווה לספק לכם הפוגה קצרה.

צפייה נעימה!

"מלכת השלג" | מופע לכל המשפחה

קולבן דאנס מזמינה אתכם למצוא רגע של הפוגה: הצטרפו לקאי וגרדה האמיצים למסע הקסום שלהם ב"מלכת השלג". ההופעה הקסומה הזו לא רק מציעה מפלט שובה לב, אלא גם עוסקת בסוגיות משמעותיות בחיי הילדים, באמצעות שילוב של תמונות מרהיבות והמוזיקה הנצחית של וולפגנג אמדאוס מוצרט. מתאים לגילאי 5-120!

"על הקצה" | מופע לבני נוער ומבוגרים

החיים על הקצה במציאות הישראלית והגלובאלית, עומדים במרכזו של המופע, המהווה תיאטרון מחול במיטבו, שמציע חוויה אינטראקטיבית, קצבית ונועזת, שמהדהדת עמוק עם הרגשות שרבים מתמודדים איתם, בני נוער ומבוגרים כאחד. במיוחד בתקופה מאתגרת זו, המופע מספק דרך לשקף, להבין ולהתחבר.

"שתיקה" | מופע לבוגרים

בזמנים שבהן המילים נעלמות והקושי של הרגע מאפיל על השתקפות שקטה, "שתיקה" מתגלה כמגדלור של התבוננות פנימית. מופע זה מתעמק במנגנונים הגלויים והסמויים שמייצרים שתיקה והשתקה בנסיבות חיים שונות.היצירה מעוררת מחשבה ביחס לשיקולים החברתיים, התרבותיים, העומדים בבסיס הבחירה שלנו לשתוק ולהשתיק משהו בעצמנו או אצל האחר.

הצטרפות לחברי מועדון

עוד לא חברים?

הצטרפו עכשיו למועדון קולבן דאנס

הצטרפות חינם